فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس و سند پرافتخار هشت ساله جنگ تحمیلی در ایران، به عنوان منشا تحولات همه جانبه در بخش های مختلف کشور شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، سرلشگر قاسم سلیمانی در یادواره سرداران و 92 تن از شهدای تیپ مالک اشتر مازندران افزود: دستاورد بزرگ دوران هشت ساله دفاع مقدس، مباحث دینی و مذهبی بود که سبب تحول جامعه اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه صدور پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مدیون ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است تصریح کرد: جامعه ما مدیون شهدا و خونهای مطهر آنها بوده که در احترام به خانواده شهدا نباید غفلت شود و احترام به آنان احترام به شهداست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اداره و مدیریت جامعه در زمان حاضر مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس را ضروری و مورد نیاز جدی کشور بیان کردوگفت: اعمال مدیریت با معنویت کامل و خالصانه در امورات حساس کشور سبب ایجاد تحولات همه جانبه خواهد شد.

وی اعزام های کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور را بسیار تاثیرگذار و دارای ارزش بین نسل جوان جامعه ارزیابی و تصریح کرد: این مهم نباید مورد غفلت متولیان اعزامها واقع شود وباید با برنامه ریزیهای اصولی تر در زمان های مناسب آن انجام شود./س

برچسب ها: دفاع مقدس ، سند ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.