نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار توجه صنعت کاران به صنعت دانش بنیان در امر تولید شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: همگامی علم و صنعت خواهد توانست به ارتقای صنعت دانش بنیان بیافزاید.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت کیفیتی در تولید گفت: این نوع مدیریت باید از آغاز تولید تا صادرات محصول مورد توجه باشد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: تولید انبوه با وجود استاندار های مورد تایید مقبولیت پیدا می کند و محصول با کیفیت مشتری نیز خواهد داشت.

وی خواستار ارائه تسهیلات مالی و بانکی به صنعت کاران شد و گفت: در مسئله یارانه ها توجه کافی به صنعت نشد و باید بیش از این به فکر صنایع بود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ما نیز قبول داریم که بخشی از مردم به مبلغ یارانه ها نیاز دارند ولی این مبالغ باید به تولید نیز تزریق می شد چرا که رکود صنعت باعث مشکلات عدیده ی اقتصادی در کشور می شود.

وی لزوم توجه به مولفه های فروش و بازریابی محصولات تولید داخل را یاد آور شد و گفت: بسته بندی در دنیای امروز یکی از مولفه های اساسی انتخاب از سوی مشتری است که باید مود توجه باشد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: استان آذربایجان شرقی دارای قابلیت های فراوانی در عرصه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی است و با مدیریت صحیح امکانات می توانیم از این پتانسیل ها استفاده کنیم/س

برچسب ها: صنعت ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.