ملی پوش بدمینتون گفت: حدود دو هفته در اردوی آماده سازی بودیم ولی هنوز به اوج آمادگی نرسیدم.

مهران شهبازی، ملی پوش بدمینتون ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 16 تیر ماه به مسابقات آسیایی زیر 19 سال اعزام می شویم و در این راستا حدود 2 هفته در گنبد و تهران اردو نشین بودیم و دلیل آن مصادف شدن زمان اردو با فصل امتحانات بود.

وی در ادامه افزود: تاکنون به 30 یا 40 درصد آمادگی رسیده ام ولی اگر مدت زمان بیشتری تمریناتم را دنبال می کردم با اطمینان خاطر از کسب رتبه های بهتر سخن می گفتم.

شهبازی تصریح کرد: در حال حاضر مرتضی ولی دروی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و با توجه به تجربه خوبی از حضور در دروه های بین المللی کسب کرده است می تواند یکی از بهترین مربیان ایرانی برای رده سنی جوانان و نوجوانان باشد.

شهبازی اضافه کرد: سال گذشته در مسابقات آسیایی به دلیل مصدومیت دور اول در مصاف با حریف چینی از دور رقابت ها کنار رفتم ولی به دلیل اینکه جدول مسابقات امسال هنوز مشخص نشده است نمی توانم با اطمینان از رقبایی که در پیش دارم صحبت کنم ولی آنچه واضح است این است که شرق آسیایی ها همواره بهترین بدمینتون بازان دنیا هستند.

ملی پوش بدمینتون بیان داشت: سال گذشته من و ثریا آقایی به عنوان مستعدان بدمینتون ایران از سوی کنفدراسیون آسیا انتخاب شدیم و من سال گذشته به صورت مستمر تمریناتم را پشت سر گذاشتم.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قرار است من و عرفان جوینده به المپیک آسیایی جوانان زیر 18 سال که مردادماه در چین برگزار می شود اعزام شویم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار