نماینده ویژه رئیس‌جمهور منتخب گفت: رئیس‌جمهور منتخب دارای سوابق درخشان و برجسته‌ای است و بدون اتکا به اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا وارد میدان شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و بر شما ملت کرمانشاه مبارک باد که حماسه سیاسی با رای قاطع ملت ایران تحقق یافته است.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور منتخب با تاکید بر تشکیل کابینه قدرتمند، متخصص و باتجربه در دولت یازدهم اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب دارای سوابق درخشان و برجسته‌ای است و بدون اتکا به اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا وارد میدان شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کشور در شرایط خوبی قرار ندارد، افزود: همه باید حمایت کنیم تا با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری مشکلات حل شود.

در ادامه مراسم، یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما آمدیم و رای دادیم و این به معنای دموکراسی است و از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم به کرمانشاه که بیش از 50 درصد مردم آن به رئیس‌جمهور منتخب رای داده‌اند توجه ویژه داشته باشد.

چهری ادامه داد: نمی‌توان گفت که دولت کاری نکرده بلکه متحمل سختی‌های فراوانی شده ولی از بعد معنوی این حق ایران نبود، این‌جا ایران است، سرزمین آریوبرزن، رستم دستان، سرزمین حضرت فردوسی و از طرفی دیگر سرزمین حضرت علی(ع) است.

چهری دکتر محمد کرمانشاهی را دارای جایگاه علمی بالایی دانست و تصریح کرد: یارمحمدخان کرمانشاهی از بزرگان کرمانشاه است و کرمانشاه دروازه تاریخ است آیا این انصاف است که علاوه بر بیکاری، جنگ با عثمانی، عراق، یونان و روم هم مال ما باشد.

وی در پایان اعلام کرد: روحانیت پیشاپیش همه نهضت‌های ضداستعماری بوده و پای هیچ قرارداد ننگینی را امضا نکرده است.

در این همایش، محمدرضا شعبانی، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرمانشاه نیز حضور داشت./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، جایگاه ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.