رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که از حساب بانکی دوست دوران خدمت سربازی خود براشت غیر مجاز می‌کرد، دستگیر شد‌.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،  سرهنگ "سید عبدالمطلب مرتضویان"، افزود: در راستای رسیدگی به یک فقره پرونده واصله از دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بویراحمد با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مربوط به احدی از شهروندان یاسوجی‌، مراتب بلافاصله در دستور کار تیم عملیاتی پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی ضمن رصد و پایش مستمر فضای مجازی و همچنین تحقیقات گسترده در این راستا موفق شدند عامل سرقت از حساب شاکی را شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با ارائه مستندات و ادله کارشناسان پلیس، متهم به جرم خود معترف و اذعان کرد در زمان خدمت سربازی با شاکی که دوست و هم خدمتی بودیم با سوء استفاده از اعتماد وی‌، اطلاعات حساب دوست خود را اخذ و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی می‌کرده است.

سرهنگ مرتضویان در پایان به متخلفان فضای سایبر هشدار داد: پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ تخلفی نمی‌تواند از چشم تیز‌بین ماموران این پلیس در امان بماند‌.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سرقت ، اینترنتی ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.