مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: در سه ماه نخست سال جاری 10 دوره آموزشی در این مرکز برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی حسنی اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه کسب مهارت و تخصص را برای احراز شغل در افراد فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: افزایش توان عملیاتی افراد، به کارگیری فناوری نوین، افزایش بهره‌وری در کار و جذب سریع افراد در بازار کار از مزایای فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای است که به تبع آن نیز افزایش سوددهی را به همراه خواهد داشت.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه با بیان اینکه تعهدات آموزشی این مرکز در سه ماهه نخست سال جاری با رشد 78 درصدی همراه بوده، گفت: در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه ماهه نخست سال جاری تعهد آموزش این مرکز 38 هزار نفرساعت بوده که 10 دوره آموزشی در قالب 30 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.

حسنی افزود: دوره‌های آموزشی برگزار شده شامل رشته‌های بخش صنعت از جمله لوله‌کشی گاز خانگی، جوشکاری با قوس الکتریکی، بازپیچی آسینکرون سه فاز، کارگر عمومی اسکلت‌ساز درجه سه و در بخش خدمات نیز قالی‌بافی درجه دو، قالی‌باف تابلو، عروسک‌دوزی و روبان‌دوزی بوده است.

پیشرفت 80 درصدی پروژه مرکز آموزشی بانوان فنی و حرفه‌ای بشرویه

وی با بیان اینکه پروژه مرکز آموزشی بانوان فنی و حرفه‌ای بشرویه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات ساخت این مرکز از سال 90 آغاز شده و تاکنون 2 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و در صورت جذب اعتبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌‌ای بشرویه اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل کمبود فضای آموزشی و رفت‌و‌آمد برای متقاضیان حل می‌شود و تمامی افراد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.