معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برگزاری دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ رضا زاده‌دباغ اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 برای 25 نفر از کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محل سالن چند رسانه‌ای دانشکده بهداشت این  دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این دوره برای نخستین بار به مدت دو روز و به منظور استقرار الزامات استاندارد ایزو 17025 در این آزمایشگاه برگزار شد.

مدیر کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اضافه کرد: لزوم داشتن سیستم فنی و مدیریتی که بتواند صحت پاسخ‌های ارائه شده در آزمایشگاه را تضمین کند زیر مجموعه استقرار الزامات استاندارد ایزو 17025 است.

وی در پایان با بیان اینکه ارتقای سطح علمی کارکنان آزمایشگاه و آشنایی آن‌ها با شیوه‌ها، روش های جدید و به روز علمی آزمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری این دوره است، خاطرنشان کرد: در این دوره علاوه بر کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی خوزستان، کارکنان آزمایشگاه‌های همکار، جامع تحقیقات دانشگاه‌های علوم پزشکی و چمران و جمعی از نمایندگان آزمایشگاه‌های مراکز قطب خلیج فارس شرکت داشتند. /ج1

برچسب ها: اهواز ، ایزو ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.