امام جمعه نمین گفت: نفوذ رای مردم و دور ماندن کشور ایران از دیکتاتوری و قتل و خونریزی به برکت وجود ولی فقیه در صدر حاکمیت کشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه نمین با اشاره به تحولات منطقه و درگیری ها و گرفتاری های موجود در سوریه و مصر علت برکناری محمد مرسی از سوی مردم مصر در طول تنها یک سال پس از به دست گرفتن قدرت را تبعیت وی از همان سیاست های حسنی مبارک در اداره کشور ، باج دادن به اسرائیل و بستن راه فلسطین دانست.

وی به سکوت مرسی در برابر ترور اخیر شیخ شیعه مذهب مصر اشاره کرد و گفت: خون شهید بزرگوار امروز دامن مرسی را گرفت و سبب اعلام بیزاری مردم از وی شد.

امام جمعه نمین از علمای اعلام خواست در برابر دخالت ها و فتاوای شیوخ سلفی مذهب علیه شیعیان در مصر و سوریه سکوت نکنند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: پیشرفت و همدلی فعلی کشور ما بویژه در دوران پس از فتنه 88 به برکت وجود ولی فقیه در صدر حاکمیت و اداره کشور بوده است.

امام جمعه نمین در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و همه روحانیان و مومنان اهل معرفت و معنویت را به دعوت مردم برای بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان و تبیین برکات آن ماه سراسر مغفرت و رحمت برای آنها فراخواند.

وی همچنین بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه های معنوی و محافل قرآنی از سوی مسوولان ادارات فرهنگی و روحانیان منطقه در تمام مساجد این شهرستان در ماه ضیافت الهی تاکید کرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، برکت ، وجود ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.