امام جمعه بجنورد گفت: رمضان، ماه سراسر برکت و فرصت مناسبي براي کنترل زبان، شکم و است و باید تلاش کنیم تا بهره بیشتری از فیوضات این ماه ببریم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: ماه رمضان، ماه برکت ويژه خداوند و ماه مغفرت است و فرشتگان در آن، شبانه روز براي روزه داران طلب مغفرت مي کنند.

وی از نيروهاي نظامي و انتظامي خواست براي جلوگيري از روزه خواري در فضاي عمومي برنامه ريزي کنند.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در استان از فرهيختگان و نقش آفرينان استاني خواست تا براي آغاز به کار دولت جديد، مديران بومي، کارآمد، متخصص و شايسته را به مسئولان بالاتر معرفي کنند.

خطيب جمعه بجنورد با عرض تبریک 14 تير، روز قلم به اصحاب آن گفت: قلم به دستان بايد احترام خودشان را حفظ و از خطوط قرمز نظام عبور نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به سخنان رهبري درباره وظايف رسانه ها گفت: رسانه ها وظيفه نقد و نظارت و اطلاع رساني صحيح را دارند /تا مردم رشد سياسي و اجتماعي پيدا و از افراط و تفريط خودداري کنند.

وی با اشاره به وقايع کشور مصر هم افزود: انقلاب اسلامي ايران 34 سال است که آرام در حرکت است اما رئيس جمهور مصر به دلیل نداشتن رهبری واحد /نتوانست جشن يک سال رياست جمهوري خود را برگزار کند .

امام جمعه بجنورد با شاره به موروثی بودن قدرت در کشورهای منطقه به ویژه کشور های عربی گفت: بايد قدر نعمت هاي انقلاب و ولايت فقيه را بدانيم .

وی همچنين از موضع گيري هاي شفاف رئيس جمهور منتخب درباره مسائل مختلف ملي و بين المللي تقدير کرد/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.