علی فتح اله زاده گفت: هرچه بگردند اموالی از من نمی یابند و هرچه هست اموات است، اما با این وجود من هر سال بازیکنان گران قیمت را می خرم و البته بدهی ها را نیز پرداخت می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مدیر عامل باشگاه استقلال در یک گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: ما همیشه هم از رویانیان و هم از مدیران باشگاه های دیگر کمک می گیریم. به خصوص اینکه اگر در جام باشگاه ها احساس ضعف کردیم کمک های بیشتری درخواست خواهیم کرد.

وی افزود: اگر در فصل نقل و انتقالات بمب نداشته باشیم بمب می خریم.گرچه بدهی های زیادی دارم و حکم توقیف اموالم را نیز داده اند.

وی ادامه داد: قرارداد 90 درصد بازیکنان را به صورت 90 درصدی پرداخت کرده ایم و نشان داده ایم که می توانیم بدهیی ها را صاف کنیم.اگر مسولان باشگاه را 5 سال به ما بدهند دیگر پول هم از مسوولان نمی خواهیم.

باشگاه های صنعتی با شعور مردم بازی نکنند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:دستمان را بسته اند و میگویند پرواز کن.این در حالی است که برخی باشگاه های صنعتی با شعور مردم بازی میکنند.

وی ادامه داد:طرح های اقتصادی زیادی داشته و دارم اما متاسفانه فرصت و اجازه عملی کردن آنها را به من نمی دهندومثلا یکی از کارهایی که کردم برنامه سیمکارت بود که میشد از طریق آن 1000 میلیارد درآمدزایی کرد البته این فقط یکی از راه های درآمدزایی بود.

وی بیان کرد:10 طرح اقتصادی دارم و باشگاه پرسپولیس نیز طرح های زیادی دارد که البته متاسفانه دستمان را می بندند و می گویند پرواز کند.

وی تاکید کرد:متاسفانه راه های درآمدزایی را به روی ما بسته اند.اگر ما می توانستیم کمپ-هتل و استادیوم داشته باشیم درآمدزایی خوبی از این راه به دست می آوردیم.

از درد می خندم

فتح اله زاده ادامه داد:من از درد می خندم.ما اهل تحقیق و حرف حساب هستیم ولی کسی به حرف های ما گوش نمی دهد.من هم از روی درد می خندم تا مردم نیز بخندند.

وی افزود:منظورمان از باشگاه های صنعتی ذوب آهن نبود.آنها نیز مثل ما مشکلات مالی فراوانی دارند.اما برخی از دوستان با شعور مردم بازی نکنند.وقتی ما به بازیکنی یک میلیارد و صد میلیون تومان پیشنهاد می دهیم و میگوید کم است معلوم است که از باشگاه های شهرستانی چه پیشنهادهای بزرگی دارد.

وی ادامه داد:به یکی از بازیکنان 700 میلیون تومان پیشنهاد دادیم  اما تیمی با وی یک میلیارد و 400 میلیون تومان قرارداد بست و 600 میلیون تومان را هم همان روز به حسابش ریخت.

مدیر عامل استقلال ادامه داد:باید جلوی فضای نابرابر رقابتی در مطبوعات نیز گرفته شود.ما روزنامه ای داریم که با 8 صفحه 500 تومان می فروشیم و ضرر میکنیم و یک روزنامه دولتی با تعداد صفحات بالا 250 تومان روزنامه خود را می فروشد که باید جلو این کارها گرفته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:حرفی است که میگویند هرکس بیشتر بدهکار باشد بیشتر مرد است با این حساب من خیلی مردم و هرسال در این تیم کلی کار میکنم و تا میخواهم به جام دست بزنم مرا بیرون می اندازند که درست نیست.آق
برچسب ها: فتح ، اله ، زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار