هفته گذشته سونی از فبلت اکسپریا Z اولترا رونمایی کرد، محصولی که قوی ترین پردازنده تولید شده با فناوری ARM بر روی آن سوار شده است و اولین اسمارت فون فول اچ دی تمام ضد آب در دنیا به حساب می آید، حال باید دید سامسونگ برای رویارویی با z اولترا، گلکسی نوت 3 را به چه مشخصاتی تجهیز می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، فبلت گلکسی نوت 1 دارای 1 گیگابایت رم بود و نوت 2 به 2 گیگابایت رم مچهز شده بود، حالی  شایعاتی از سوی یک نشریه کره ای به گوش می رسد، که نوت 3 سامسونگ به 3 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.


بر اساس اخبار منتشر شده، اعلام شده است که گلکسی نوت 3 مانند اکسپریا Z اولترا به پردازنده اسنپ دراگون 800 و یا اگزینوس 5 اکتا ساخته خود سامسونگ مجهز خواهد شد و حتی ممکن است مانند S4 با پردازنده های مختلف به بازار عرضه شود.

همچنین در بخش رم دستگاه، سامسونگ تولید رم های 4 گیگابایتی LPDDR3 را با فرایند ساخت 20 نانومتر آغاز کرده است و احتمال استفاده از نمونه 3 گیگابایتی این رم ها در نوت 3 زیاد است.


ضخامت 8 میلیمتری به همراه وزن 183 گرمی، صفحه نمایش 5.7 و 6 اینچی سوپر آمولد و دوربین 13 مگاپیکسلی از دیگر مسخصات نسل جدید فبلت سامسونگ به حساب می آید.


 

برچسب ها: گلکسی نوت ، رم ، فبلت ، اکسپریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار