اسمارت فون های سری گلکسی S سامسونگ، همواره جزپرفروش ترین محصولات در زمان ارائه بوده اند، به طوری که به محض ورود به بازار، رکورد فروش تمامی محصولات اندرویدی را می شکنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، جدیدترین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی اس 4 در حدود 2 ماه پیش به بازار عرضه شده است و مانند قبل دنباله رو برادران بزرگتر خود می باشد و در حال تبدیل شدن به محبوب ترین اسمارت فون اندرویدی سامسونگ تا به امروز است.


 بر اساس گزارشاتی که وب سایت SK Shin  منتشر کرده است، سامسونگ بر اساس برنامه ی پیش بینی شده خود توانسته ظرف مدت 2 ماه 20 میلیون گلکسی اس 4 را به فروش برساند. که رقم فوق العاده ای به حساب می آید.


در طول چند هفته گذشته اخبار زیادی مبنی بر کاهش تولید S4 از سوی سامسونگ به علت کاهش تقاضای این اسمارت فون در بازارهای جهانی در فضای مجاری منتشر شد، که انگونه که به نظر می رسد این شایعات همگی بی اساس بوده و در نهایت S4 به محبوبیت زیادی در میان مردم دست یافته است.


به طوری که در ماه اول پس از عرضه 10 میلیون و پس از 2 ماه توانسته به فروش 20 میلیون اسمارت فون دست یابد، که پیش بینی می شود این روند تا آخر سال میلادی جاری دست پیدا کند.

برچسب ها: گلکسی ، سامسونگ ، فروش ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار