شیخ محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین دقایقی پیش به سخنرانی در میدان رابعه العدویه محل تجمع هواداران محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم:"شیخ محمد بدیع" ساعتی پیش با پیوستن به صف تجمع هواداران "محمد مرسی" رئیس جمهور مخلوع مصر در میدان "رابعه العدویه" قاهره در سخنانی اظهار داشت:"محمد مرسی" رئیس جمهور تمامی اقشار مصر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:خداوند بزرگتر از هر خائن وافراط کننده در راه دین ومصر و بزرگتر از هرکسی است که خون شهدا را پایمال کند.

"البدیع" همچنین گفت: تا بازگشت دوباره "محمد مرسی" به قدرت میلیون ها تظاهرات کننده هوادار وی در خیابانها باقی می مانند.
"محمد بدیع‌" رهبر ارشد جنبش اخوان المسلمین در سخنانی در اجتماع هواداران محمد مرسی در قاهره تأکید کرد وی و میلیون ها تن از هوداران رئیس جمهور برکنار شده ، جان شان را فدای رئیس جمهور انتخاب شده خواهند کرد.

رهبر ارشد اخوان المسلمین در میان هلهله طرفدارانش افزود :ما و این جمعیت میلیونی به تجمع خود در همه میادین سراسر کشور ادامه خواهیم داد تا از رئیس جمهور مان دفاع کنیم.

گزارش ها حاکیست محمد بدیع و تنی چند از دیگر رهبران اسلامخواه مصر پس از بازداشت مرسی ، دستگیر شده بودند اما دیده شدن وی در میان جمعیت هواداران مرسی ، چنین گزارش هایی را نفی می کند.

انتهای پیام/




برچسب ها: اخوان ، مسلمین ، مصر ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار