سید مجتبی صید گفت:با تمرینات خوبی که داشتیم و نتایجی که در نیم فصل اسکی چمن کسب کردیم به دست آوردن حداقل یک مدال در مسابقات قهرمانی دنیا و جام جهانی دور از دسترس نیست.

سید مجتبی صید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نیم فصل مسابقات اسکی چمن با برگزاری مسابقات در دو مرحله به پایان رسید. در مرحله اول تیم ها در اردبیل به رقابت پرداختند و در مرحله دوم، پیست بین المللی اسکی دیزین میزبان مسابقات بود. در حاشیه این بازی ها اردوی تیم ملی نیز در اردبیل آغاز شده بود بود.

وی افزود: این دوره از رقابتها با حضور 30 ورزشکار در قالب 9 تیم برگزار شد که تیم های ورمیکا البرز-ورمیکا تهران-ایرانساز قریشی-نایک کیش-ژولبو-نگین خزر و هییت های اسکی البرز،تهران و کردستان تیم های شرکت کننده در این دوره بودند.

صید ادامه داد: نیم فصل بعدی مسابقات نیز بعد از ماه مبارک رمضان پیگیری می شود و نفرات منتخب به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به تمریناتی که داشتیم و نتایجی که در لیگ کسب شد مطمئنم که هم در مسابقات قهرمانی دنیا و هم جام جهانی حداقل یک مدال کسب می کنیم.

صید بیان داشت: با تمهیدات و برنامه ریزی ها سعی کرده ایم تا در 4 فصل بتوانیم اسکی چمن را در دستور کار خود داشته باشیم.قرار است پیستی به همین منظور در شمال کشور احداث شود که همین می تواند باعث شود تا بتوانیم جایگاه خود را ارتقا ببخشیم و به رتبه اول جهان دست پیدا کنیم که تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف به کار می بندیم./آق
برچسب ها: اسکی چمن ، صید ، پیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار