افراد مراقب باشند که نور خورشید سبب ایجاد تشدید خال های چشمی می شود، بنابراین از عینک های آفتابی استاندارد استفاده کنند.

دکتر علیرضا رجعتی حقی، فوق تخصص شبکیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خال های چشمی هم می تواند به رنگ قهوه ای باشد و هم به رنگ آبی که رنگ قهوه ای آن بسیار شایعتر بوده و این خال های چشمی بر روی سفیدی چشم ایجاد می شوند.

وی تصریح کرد: این خال ها بر روی سفیدی چشم بر اثر تجمع رنگدانه ها ایجاد می شود و به طور معمول خطری در پی ندارند و فقط در صورتیکه مورد درمان و عمل قرار خواهند گرفت که بد خیم شوند و یا به زیبایی فرد لطمه بزنند.

این فوق تخصص به افراد توصیه کرد: چون نور خورشید در ایجاد و تشدید این خال ها اثر دارند افراد باید یا در معرض نور آفتاب قرار نگیرند و حتما از عینک آفتابی استاندارد استفاده کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
سلام آقای دکتریه لک قهوه ای شبیه به خال درون سفیدی چشم چپم هست که باعث افسردگیم شده میخواستم بدونم ازبین میره واگرمیره به چه صورت متخصص چشم برام انجام میده واینکه دریک جلسه قابل برداشتن هست وهزینه ان زیادهست یانه حداقل چقدر میشه ممنون میشم اگه پاسخ بدید به سوالاتم باتشکر فراوان
آخرین اخبار