پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: چندین سال است که بحث فروش سهام در باشگاه پرسپولیس است و هیچ‌گاه عملی نشده است.

پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چندین سال است قبل از شروع لیگ بحث فروش سهام باشگاه پرسپولیس را مطرح می‌کنند اما هیچ گاه عملی نشده است.

وی افزود: اصلا وقتی مشخص نیست که چه کسی می‌خواهد باشگاه را خریداری کند و چگونه درآمدزایی‌ کند بنابراین قضیه را مطرح می‌کردند.

وی ادامه داد: وقتی فوتبال ایران و باشگاه داری در ان آنقدر حرفه‌ای نشده است که برای سهامداران اصلی تا سهام‌داران جزء مثل پیشکسوتان‌ و هواداران سود‌دهی داشته باشد این کار جزو ضرر عاید دیگری ندارد.
هواداران به خاطر عشق و علاقه سهام باشگاه را خریداری می‌کنند و پیشکسوتان به دلیل عرق به پیراهن این تیم و اگر سودی هم باشد در جیب خریدار اصلی می‌رود.

رافت بیان کرد: فوتبال ایران می‌خواهد از تیم‌های اروپایی الگو برداری کند اما نمی‌داند که ان‌ها سال‌ها برای فوتبالشان‌ برنامه‌ریزی کردة‌اند و ما هیچ‌گاه به جایگاه آن‌ها نخواهیم رسید.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم این قضیه را به صورت جدی پیگیری کنیم باید یک تیم کارشناس حرفه اي در زمینه اقتصادی و ورزشی بیاوریم و با باشگاه‌های کشورهای همسایه مثل فنر باغچه و بشیکتاش‌ ترکیه هم یک تفاهم‌نامه امضاء کنیم و از برنامه‌های آنه‌ا استفاده کنیم تا بیستم چگونه آن‌ها تا این حد پیشرفت کردند و به سطح اول فوتبال اروپا رسیدند.

وی در ادامه گفت: فروش سهام پرسپولیس در صورتی موفق‌آمیز است که اصولی باشد و درست نیز پشت این تیم‌ها باشد که در صورت ناموفق بودن این از پرسپولیس یا استقلال حمایت شود زیرا تاکنون سرمایه‌گذاری که برای فوتبال هزینه کرده است نتیجه نگرفته و یا شکست خورد یا فرار کرده است.

رافت در خصوص وضعیت مدیرعاملی‌ رویانیان‌ نیز اظهار کرد: پیشکسوتان پرسپولیس مانند گذشته از رویانیان‌ حمایت خواهند کرد زیرا وی کارهای زیر ساختی بزرگی برای پرسپولیس انجام داده است و از نظر اقتصادی توانسته است برای باشگاه مثمر ثمر باشد و تاکنون از پس آن به خوبی برآمده است و لياقت آن را دارد تا زمانی که حضورش مثمرثمر‌ است در تیم بماند و به کار خودش ادامه دهد./آق
برچسب ها: رافت ، پرسپولیس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.