سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تمرینات را در حال حاضر با بازیکنان جوان و ذخیره آغاز کرده‌ایم و از شنبه با نفرات اصلی استارت خواهیم زد.

اصغر فروتن سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمرینات تیم را با نفرات ذخیره و جوان تیم آغاز کرده‌ایم و تمرینات اصلی را از شنبه با حضور سرمربی‌ تیم و نفرات اصلی استارت خواهیم زد.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: هنوز بازیکن جدیدی را برای فصل آینده جذب نکرده‌ایم و انتخاب بازیکن در پست های مختلف را در اختیار سرمربی‌ تیم گذاشته ایم و بنابر نیازهای لوکا‌ بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مدت کمی تا پایان نقل و انتقالات مانده است اما ما بهترین‌ها را انتخاب خواهیم کرد متاسفانه 40 روز دیرتر باشگاه‌های دیگر يارگیری را شروع کردیم به دلیل بازی‌های پلی‌آف بهترین تیم را خواهیم بست تا در فصل آینده مقتدر ظاهر شویم.

وی افزود: ما برای فصل آینده استخوان‌بندی اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و بازیکنان چون حدادی‌، مسلمان، عشوری‌ به توافق خواهیم رسید.

وی در خصوص سپهر حیدری نیز بیان کرد: حیدری جزو بازیکنان انتخابی ما است و و با وی برای فصل آینده پس از آمدن حیدری از دبی قرار داد خواهیم بست.

فروتن در خصوص اردوی پیش فصل ذوب آهن اظهار داشت: پس از آنکه اسکله اصلی تیم را بستیم اردویی‌ هم خواهیم داشت که احتمالا در چادگان‌ اصفهان است که باید دید آیا لوکا‌ ان را می‌پذیرد یا خیر و در غیر آن صورت طبق نیاز لوکا‌ اردوی دیگری در ایران خواهیم داشت.

وی در پایان بیان کرد: ذوب‌آهن اصفهان یک تیم دارای قدمت زیاد است و یک خانواده بسیار بزرگی دارد که کمتر از تیم‌های بزرگ  دیگر لیگ ایران نیست و احسان تنها هدفش را قهرمانی در لیگ گذاشته است و باز هم به روزهای اوج خود باز خواهد گشت./آق
برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، یارگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار