جبار قوچان نژاد مربی بین المللی والیبال کشورمان از قدرت والیبال کوبا در سطحی کلان خبر داد.

جبار قوچان نژاد ، مربی بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تیم ایران بازیهای خوبی را در لیگ جهانی اجرا کرده است ،‌در این مسابقات والیبالیستهای ایرانی به خوبی فاکتور اعتماد به نفس و خودباوری رسیده اند.

وی گفت: در شرایطی که تیم ملی ایران از نظر روحی و روانی در آ« قرار دارد اگر هم اکنون  به مصاف روسیه برویم ، برد آنها هم قطعی خواهد بود.

وی گفت: یکی از نکات ضروری برای بازی با کوبا این است که به هیچ عنوان ملی پوشان نباید کوبا را تیم ته جدولی حساب کنند ، به نظرم ، کوبایی ها برای حفظ اعتبار و آبروی والیبالی خود در برابر ایران قدرتمندانه و حرفه ای ظاهر می شوند باید حساب ویژه ای روی آنها باز کرد.

وی یاد آور شد: ما در بازی با ایتالیا در دیدار نخست هم خوب سرویس زدیم وهم دریافت اول های خوبی داشتیم اما در دیدار دوم در ست های اول و دوم تیم ایران از شادابی لازم برخوردار نبود اما خوشبختانه سه ست بعدی جبران کرد.
موسوی عراقی در این دوره از مسابقات نشان داد که بسیار حساب شده و منطقی تر از قبل کار می کند.

مربی بین المللی والیبال کشورمان اظهار داشت : ما می توانیم با شش امتیازی که از بازی با کوبا کسب می کنیم جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم، البته بازی با آلمان هم برای ما خیلی مهم است و نباید آن را دست کم گرفت.

وی گفت: ملی پوشان نباید به واسطه داشتن بازیهای خوب دچار غرور شود و از این موضوع به مصاف با کوبا بروند، باید بدانند که بازیکنان  این تیم در صورتی که میدان به آنها داده شود رهبری را در دست گرفته و برد آنها قطعی خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار