در هفته‌اي كه گذشت از برخي از مديران در اختتاميه دهمين دوسالانه بين كاريكاتور تهران درخواست شد كه تلاش سه نسل از كاريكاتوريست‌ را به نام خود تمام نكنند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران، هنرهاي تجسمي در هفته‌ گذشته شاهد برگزاري برنامه‌هاي متعددي از جمله اختتاميه‌‌اي متفاوت از دو سالانه‌اي تجسمي بود. 
در ابتداي هفته‌اي كه گذشت اختتاميه دهمين دوسالانه بين المللي كاريكاتور تهران در موزه هنرهاي تهران برگزار شد. 
اختتاميه دهمين دوسالانه بين‌المللي كاريكاتور تهران متفاوت از هر رويداد هنري برگزار شد. 
در اختتاميه اين دوسالانه از طريق برنامه ضبط شده‌اي از سخنرانان درخواست مي‌شد كه در ارتباط با دو سالانه كاريكاتور صحبت كنند. 
 در يكي از بخش هاي اين برنامه بهرام عظيمي هنرمند برجسته كاريكاتور ايران و كارگردان شهير انيميشن بدون آنكه نام كسي را بياورد درخواست كرد كه مديري كه مي‌خواهد سخنراني كند پيرامون موضع كاريكاتور صحبت كند و نگويد كه به واسطه تلاش آنها (مديران) اين دوسالانه برگزار شد چرا كه دوسالانه كاريكاتور حاصل تلاش سه نسل از كاريكاتوريست‌ها است. 
صحبت هاي عظيمي با استقبال بسياري از سوي حاضران رو به رو شد حاضراني كه اكثريت آن ها كاريكاتوريست بودند. 
در اختتاميه اين دوسالانه همه خوشحال بودند و هيچكس اعتراضي نسبت به جايزه گرفتن نداشت به اين ترتيب مي‌توان گفت دوسالانه كاريكاتور رويداد بين‌المللي است كه با طنازي در كنار انتقادات شادي را حتي براي لحظه‌ي براي مردم به ارمغان مي‌آورد. 

*نگارخانه‌هاي خانه هنرمندان ايران پر از آثار هنري 
در هفته گذشته خانه هنرمندان ايران ميزبان نمايشگاه‌هاي متعددي از عكس هايي از قطره‌هاي آب با عنوان پيداي پنهان تا آثار طراحي بيرون از درون و ... بود. 

*هفته فرهنگي ونزوئلا 
خانه هنرمندان ايران ميزبان آثار هنري هنرمندان ونزوئلا بود؛ البته از امروز جمعه 14 تير ماه هم هفته فرهنگي سوئيس در خانه هنرمندان ايران برگزار شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار