عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دکترین سیاسی به دنبال توسعه مدیریت الهی و مظهر الهی در جهان باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در مراسم اختتامیه فعالیت‌های دهه مهدویت در محل تالار نور افزود:‌ عاشقان و دلدادگان ساحت مقدس امام زمان (عج) بدانند که هر حرکت و کار آنان برای حضرت نشانه نگاه امام عصر(عج) به آنان بوده و اگر ایشان نیم‌نگاهی به آنان نداشتند چنان حرکت عاشقانه‌ای با آن اخلاص از عاشقان نیمه شعبان صادر نمی‌شد.

علم‌الهدی با بیان این که شعار «گامی به سوی ظهور» درباره انتظار باید معنا شود، گفت:‌ امروز از نظر توجه به شخص امام زمان (عج) و شعائر ایشان مشکلی نداریم و مسئله مهم گفتمان امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد:‌ شعار گامی به سوی ظهور باید به طور دقیق معنا شود، اینکه ما باید گامی برای ظهور برداریم و یا در جریان طبیعت و چرخه انتظار این گام برداشته می‌شود و یا اینکه حضرت خودشان به سوی ظهور گام بردارند؛‌ باید بدانیم عامل ظهور ما هستیم.

امام جمعه مشهد مقدس افزود:‌ زمانی بشر معتقد بود که مدیریت به دست قدرت و زور باشد تا بدینوسیله هرج و مرج در جامعه برطرف شده و نظم و انضباط به واسطه زور حاکم باشد؛ پس از مدتی فهمیدند نتیجه اینگونه مدیریت چیزی جز سلطه، ستمگری، استثمار و استخدام افرادی در خط مطامع انسانی و مادی آنان نیست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم مدیریت الهی و مظهر خدا را در جهان پیاده کنیم، کار ساده‌ای نیست و باید گامی به سوی ظهور همراه با دفاع و تحمل شرایط سخت باشد. در این راه ممکن است جنگ کنیم بخواهیم دفاع کنیم جان بدهیم و حتی جوانان و کودکان خود را از دست دهیم.

وی افزود: اگرچه بچه‌های حزب‌الله لبنان این قسمت را نجات داده اما باید بدانیم وهابی، القاعده و طالبان گروه دست‌ساز آمریکا هستند.

علم‌الهدی با ابراز نارضایتی از اینکه امروز افکار متحجرانه نسبت به امام زمان(عج) سبب فاصله‌گیری از اصل گفتمان مهدویت شده، اظهار کرد:‌مسائلی چون حضور امام زمان(عج) در مثلث برمودا مسئله‌ای خرافی و افسانه‌ای بوده که امروز استکبار نیز از این مسئله سوءاستفاده می‌کند../س


برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.