جشن سالانه كانون ملي منتقدان تئاتر پس از حدود پنج سال وقفه بيست و ششم مرداد ماه در يكي از سالن هاي اصلی تئاتر تهران برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، مهدي نصيري ،رئيس كانون با اعلام اين خبر گفت:بعد از حدود پنج سال وقفه در برگزاري جشن كانون ملي منتقدان تئاتر ایران كه عمدتا به دلیل مشكلات و مسايل مالي به تاخير افتاده بود،جشن سالانه كانون با مساعدت و همکاری مديريت اداره كل هنرهاي نمايشي يك هفته بعد از عيد سعيد فطر برگزار مي شود.
وي افزود:پيشتر قرار بود كه اين جشن همزمان با هفته تئاتر و در ارديبهشت ماه برگزار شود و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده مراحل انتخاب بهترين های تئاتر در سال 1391 صورت گرفته و حتي نامزدهاي ده بخش معرفي شده بودند.اما زمان برگزاري مراسم بنا به دلايلي تا كنون به تعويق افتاده بود تا اينكه با قول مساعد و همكاري آقاي قادر آشنا مدير اداره کل هنرهاي نمايشي مقرر گرديد اين مراسم در اولين فرصت برگزار شود.
نصيري افزود:اميدواريم كه اجرایی شدن جشن سالانه كانون ملي منتقدان در تابستان امسال زمينه را براي برگزاري مستمر و مداوم اين رويداد توسط كانون ملي منتقدان در سالهای آینده نیز فراهم كند. بر همین اساس  طبق تصميم گيري هاي صورت گرفته و تفاهم ميان اداره كل هنرهاي نمايشي و هيات مديره كانون ملي منتقدان به اميد خدا از سال آينده اين جشن ارديبهشت هر سال برگزار مي شود و مطمئن هستيم كه به سرعت جايگاه و اعتبار گذشته اش را در ميان رويدادهاي مهم تئاتري كشور باز خواهد يافت.
رئيس كانون ملي منتقدان تئاتر ايران ضمن اشاره به اينكه بخش اصلي مراسم به انتخاب و معرفي سيزده برگزيده حوزه هاي مختلف فعاليت تئاتري در سال 91اختصاص دارد،اضافه كرد:علاوه بر معرفي سيزده هنرمند منتخب كه با راي و نظر اعضاء كانون ملي منتقدان و جمع بندي نهايي هيات مديره كانون انتخاب شده اند،امسال براي نخستين بار اهداء مداليون كانون ملي منتقدان تئاتر هم طراحي شده و در برنامه قرار گرفته است كه به زودي جرئيات بيشتر در مورد آن اعلام خواهد شد.
مهدي نصيري در پايان ضمن ابراز اميدواري نسبت به برگزاري شايسته جشن سالانه كانون گفت:اين جشن با همكاري و مساعدت مركزهنرهاي نمايشي قطعا يك هفته بعد از عيد سعيد فطر برگزار مي شود و جزئيات بيشتر درباره برگزيده ها، نحوه برگزاري و مكان برگزاري آن به زودي اعلام خواهد شد.  /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار