سرپرست نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: سارا خوش جمال فکری با خداحافظی از تیم ملی در رقابت های انتخابی شرکت نکرد ضمن آنکه دنیا پوریونس هم برای حضور در تمرینات تیم ملی مشکلی ندارد

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این رابطه افزود: تیم ملی تکواندو بزرگسالان از امروز شنبه هفتم دی مرحله نخست اردوهای تدارکاتی خود را زیر نظر سرمربی کره ای آغاز کرده و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان هفته گذشته با شرکت 25 تکواندو کار و با قضاوت 15 داور بر روی سه سیاپ چانگ خانه تکواندو تهران برگزار شد و پس از آن 20 تکواندو کار یعنی نفرات اول و دوم و نفرات منتخب کمیته فنی راهی اردوی تدارکاتی شدند.
وی تصریح کرد: سارا خوش جمال فکری به دلیل کناره گیری از تیم ملی در مسابقات انتخابی حضور نداشت دنیا پور یونس هم با توجه به کسب عنوان نخست وزن اول به اردوی تیم ملی دعوت شد و امروز درنخستین جلسه تمرینات تیم ملی حضور یافت وی مشکلی در اردوها ندارد و مسائل گذشته نیز برای وی برای سرمربی خارجی تیم ملی از میان رفته است.
سروری در خصوص دعوت از مهروز ساعی به اردوی تیم ملی گفت: در وزن هفتم در رقابت های انتخابی تیم ملی سه تکواندو کار حضور داشتند که براساس قوانین مسابقات انتخابی نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند بنابراین مهروز ساعی هم با قرار گرفتن در رده دوم به تیم ملی دعوت شده و استثنایی در این مورد وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به لغو اردوی آذربایجان تیم ملی اواخر اسفند راهی مسابقات بین المللی هلند می شود.
گفتنی است، در وزن اول دنیا پوریونس از گیلان وپروین کشاورز از قزوین، در وزن دوم فاطمه نعمتی از البرز، ریحانه نزهتی و مریم پی سیار هر دو از گیلان در وزن سوم معصومه حجتی از تهران و ندا فرهود از البرز، در وزن چهارم نیلوفر شمس و سمانه شش پری هر دو از البرز و الهه عبدی از مرکزی، در وزن پنجم راحله آسمانی از البرز، الهام خانی از تهران و سوسن حاجی پور از مازندران در وزن ششم فاطمه روحانی از تهران، زهرا مظفری از البرز و سولماز تیموری از تهران، در وزن هفتم شکرانه ایزدی از قزوین و مهروز ساعی از تهران در وزن هشتم نفیسه مخلصی از البرز و الهام اسفندیاری از قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شدند. /ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار