37 جلد کتاب در قالب 12 عنوان مجموعه از آثار فاضلین نراقی (ره) از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قالب نرم افزار در حال حاضر تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضایی اسفریزی کارشناس پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:این نرم افزار در راستای احیای آثار این دانشمندان شیعه ازسوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تهیه و به روز رسانی شده است.
وی ادامه داد: جامع السعادات، شرح الالهیات من کتاب الشفاء، معتمد الشیعه فی احکام الشیعه، جامع الاصول، شهاب ثاقب در باب امامت، از جمله کتب مرحوم ملامهدی نراقی در این نرم افزار است.
رضایی اظهار داشت: مستند الشیعه فی احکام شریعه معراج السعاده، الرسائل و مسائل خزائی وعوائد الایام از جمله آثار ملاعبد الصاحب محمد بن احمد نراقی است که در این نرم افزار ارائه شده است.
وی تصریح کرد: نمایش متن کامل کتب با امکان برقراری ارتباط دو سویه میان متن و فهرست، تغییر دامنه جستجو به تناسب کتب مورد نیاز، ذخیره سازی و ویرایش متن در بخش یادداشت از دیگر امکانات این نرم افزار است.
شایان ذکر است متقاضیان برای تهیه نرم افزار فاضلین نراقی علاوه بر مراجعه به نمایشگاه دائمی این مرکز در قم، بلوار جمهوری اسلامی به فروشگاه اینترنتی مرکز به نشانی www.noorshop.irمراجعه کنند./ز
برچسب ها: نراقی ، علامه ، شیعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار