با هدف آسان سازي و صرفه جويي در زمان، روند اجرايي شدن صدور كارت بازرگاني در كوتاه ترين زمان ممكن توسط كارشناسان امور گمركي سازمان منطقه ويژه پارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اسماعيل احمدي مدير امور گمركي سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با اشاره صدور كارت بازرگاني در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در جهت تسهيل ورود و خروج كالا از پايتخت انرژي كشور ، گفت: در راستاي حمایت از پيشرفت و توسعه پروژه هاي عملياتي در منطقه ويژه پارس، از تمامي ظرفيت هاي قانوني به منظور تسهیل ورود و خروج کالا در این منطقه بهره برداری خواهد شد.

وي تصريح كرد: با هدف آسان سازي و صرفه جويي در زمان، روند اجرايي شدن صدور كارت بازرگاني در كوتاه ترين زمان ممكن توسط كارشناسان امور گمركي سازمان منطقه ويژه پارس انجام می شود.

مدير امور گمركي سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس افزود: با اجرايي شدن مراحل صدور كارت بازرگاني، پيمانكاران و فعالان اقتصادي و تجاري در صنعت نفت مي توانند با بهره گيري از اين امتياز به گسترش و توسعه فعاليت هاي بازرگاني خود در منطقه بپردازند.

گفتني است: سال گذشته بالغ بر 15 ميليارد دلار كالا از گمرك منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس مبادله شده است و با کوتاه شدن مسیر صدور كارت بازرگاني، تسهیل جریان این معاملات را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدور ، کارت ، بازرگانی ، پارس ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار