سرهنگ خانچرلي، صبح امروز از اجراي طرح امنيت محله محور در تفرجگاه ها و بوستان هاي شهر تهران طي روزهاي تابستان خبر داد.

به گزراش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ خانچرلي در تشريح خبر فوق گفت:"بنابر درخواست هاي مکرر شهروندان و همچنين تدابير رييس پليس پايتخت مبني بر ايجاد نظم و امنيت در تفرجگاه ها و بوستان هاي پايتخت، تيم هاي عملياتي و انتظامي پليس پيشگيري تهران بزرگ اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور در تفرجگاه ها و بوستان هاي شهر تهران کردند. 

وي افزود: در اين طرح که همه روزه از ساعت 9 صبح هر روز آغاز شده و تا ساعت 3 عصر همان روز ادامه دارد، تيم هاي عملياتي و انتظامي سرکلانتري هاي 11 گانه پليس پيشگيري پايتخت، به طور ميانگين 162 پارک، تقرجگاه و بوستان را مورد بازديد، نظارت و پاكسازي قرار مي دهند. 

رييس پليس پيشگيري پايتخت عنوان داشت: در اين طرح که طي 24 ساعت گذشته نيز انجام شد، 3 دستگاه خودروي مسروقه، يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و 39 سارق خودرو و زورگير در اين زمينه بازداشت شده اند. 

سرهنگ خانچرلي همچنين، تصريح کرد: در اين راستا، 35 کارتن خواب، 11 معتاد بي خانمان پرخطر، يکي از اراذل و اوباش به اتهام ايجاد مزاحمت براي شهروندان بازداشت شده و براي رسيدگي به پرونده هايشان در اختيار کلانتري هاي محل قرار گرفتند. 

وي بيان داشت: در اين طرح تعدادي محصولات ضد فرهنگي و سلاح سرد و همچنين مقادير قابل توجهي مواد مخدر کشف و ضبط شد که به همراه پرونده متهمان به مقر هاي انتظامي مربوطه منتقل شد تا در اين خصوص اقدامات لازم صورت گيرد. 

رييس پليس پيشگيري پايتخت در پايان، گفت: طرح امنيت محله محور بنابر درخواست شهروندان و تدابير رييس پليس تهران بزرگ در مناطق مختلف شهر تهران به اجرا درخواهد آمد و شهروندان مي توانند در صورت مشاهده و برخورد با ناهنجاري هاي انتظامي و اجتماعي مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند تا به موضوعات مرتبط رسيدگي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.