هري كالاهان، زن گربه‌اي، عروس ضد قهرمان هاي برتر سينما هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  هري كالاهان، زن گربه‌اي، عروس ضد قهرمان هاي برتر سينما هستند.
هري كالاهان،سري فيلم‌هاي «هري كثيف» (1988-1971)
كاراگاه پليس تنهاي شهر سن فرانسيسكو كه كلينت ايستوود در پنج فيلم نقش او را بازي كرد. گونه‌ي تازه‌اي از مجريان قانون را به تماشاگران معرفي كرد. او مردي است كه اگر قيد و بند امور اداري در راه برقراري عدالت را دست و پا گير تشخيص بدهد، خودش وارد عمل مي‌شود. از كشتن مجرمان و تبهكاران هم باكي ندارد چون براي محافظت از بي‌گناهان و قربانيان اين كار را واجب مي‌داند. بابت همين رويكردهاي هري بود كه خيلي‌ها زمان اكران فيلم به آن اعتراض كردند.

زن گربه‌اي،«بتمن: فيلم سينمايي»، «بازگشت بتمن»، «زن گربه‌اي»،«شواليه‌ي تاريكي بر مي‌خيزد» (2012-1966)
نام اصلي‌اش سلينا كايل است و ميشل فايفر، آن هاتاوي و متاسفانه هالي بري همگي لباس دوم او يعني پوشش مخصوص زن گربه‌اي را تن‌شان كرده‌اند. رابطه‌ي او با بتمن تركيبي از عشق و نفرت است ولي اگر قرار باشد طرف يك نفر را بگيرد بيشتر اوقات ترجيح مي‌دهد طرف خودش را بگيرد و به فكر منافع خودش باشد. البته بيشتر اوقات نه هميشه.

عروس،«بيل روبكش: جلد 1 و 2» (2004-2003)
اوما تورمن شمشير هاتوري هانزو دست مي‌گيرد و از استفاده كردن از آن ترسي ندارد. در مسير انتقام جويي با لوسي ليو، داريل هانا و تعداد زيادي از اعضاي گروه كريزي 88 مي‌جنگد تا بتواند با گذر از ميان صحنه‌هاي آغشته به خون به فرد اصلي برسد. عروس مي‌خواهد بيل را بكشد، پدر بچه‌اش را./ص

منبع:‌ماهنامه دنياي تصوير
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار