تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ع) گفت: ارتباط با مراجع تقلید میزان و سنجشی برای فهمیدن میزان درستی عملکرد نهاد‌ها و سازمان‌ها است، در صورتی که خدای نکرده عملکردی در مسیر درست نباشد، مراجع و بزرگان دین، دلسوزانه نسبت به این مسأله تذکر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ع) در دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ‌فعالیت این سازمان را از برکات انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
وی با اشاره به مقدم شمردن «وصیت» نسبت به «دین» افراد در قرآن کریم اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در دوران غیبت امام معصوم(ع)، با اذن ولی فقیه، متولی عمل کردن به وصیت افراد است که این مسأله از برکات انقلاب است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به کم توجهی به صرف موقوفات مردم بر اساس نیت افراد و وجود گسترده موقوفه‌خواری در دوره طاغوت خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، موقوفات سامان گرفت و هر روز بر توفیقات این سازمان افزوده شده است.
امام جمعه قم در پایان با بیان این که مسؤولان سیاسی و اجتماعی برای پیشرفت در عملکرد و اطمینان از قرار داشتن در مسیر درست باید با مراجع ارتباط داشته باشند، تصریح کرد: البته این مسأله نسبت به نهاد‌ها و ارگان‌های دینی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند./س
برچسب ها: قم ، ارتباط ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.