در دومین روز جشنواره بام ایران در شهركرد فيلم هاي كوتاه از هنرمندان استان هاي مختلف به نمايش در آمد وبا حضور طهماسب صلح جو نقد و بررسي شد.

همچنین كارگاه عكاسي خياباني با حضور مهدي وثوق نيا و كارگاه فيلم نامه نويسي با حضور منوچهر اكبرلو برپا شد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: در اين جشنواره هنرمندان فيلمساز ۶۰۱ اثر، هنرمندان عكاس يك هزار و ۷۲ فريم و هنرمندان فيلمنتامه نويس ۴۴۴ اثر به دبيرخانه ارسال كردند.
حسين گنجي افزود: از سوي هيات بازبين اين جشنواره ۵۹ فيلم، ۵۵ تك فريم و دو مجموعه عكس و ۱۲ فيلمنامه به بخش‌هاي مسابقه راه يافتند.
دبير جشنواره افزود: در بخش فيلم پناه برخدا رضايي، سياوش سرمدي و داريوش غريب زاده آثار را انتخاب و با اضافه شدن عباس رافعي و رحمان سيفي آزاد داوري اين بخش انجام شد.
به گفته وي، در بخش عكس نيز افشين بختيار، احسان رجبي و مهدي وثوق‌نيا و در بخش فيلمنامه انسيه شاه‌حسيني، احمد كاوري و شاهد سلطاني آزاد، آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره را مورد ارزيابي و داوري قرار دادند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختیاری تصريح كرد: هر شب پس از پايان آخرين نمايش در سالن این اداره كل، آثار از سوي طهماسب صلح‌جو و با حضور هنرمندان حاضر در جشنواره بررسی می شود.
گنجی گفت: در آخرين شب نيز جمع‌بندي نقد و بررسي آثار با حضور داريوش غريب ‌زاده برگزار مي شود.
اين جشنواره با حضور هنرمندان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.