امروز همزمان با سیزده تیرماه طرح شهربان یار با محور مشارکت های مردمی در تهران آغاز شد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تغییر رویکرد تغیيرات شهرداری تهران نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی در ارتقای فرهنگ اجتماعی شهروندان داریم.
جاوید ادامه داد: درهمین راستا طرح شهربان یار از امروز در سطح تهران کلید خورد تا طی آن تعدادی از شهروندان اعم از نخبگان و هنرمندان با انتقال انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این زمینه یاری کنند.
وی ادامه داد: در این طرح شهروندانی که تمایل به حضور و مشارکت دارند در عملیات نیروهای شرکت شهربان و حریم بان شرکت خواهند کرد.
همچنین مجید مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حرکتی که شهرداری در این راستا آغاز کرده حرکت درستی است چرا که ما سالها این خلا را حس می کردیم .
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ما سالها شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران و بخصوص در حریم بوده ایم که در رشد فرهنگی ما تاثیر می گذارد.
همچنین بیشتر از هر چیز بر هنر معماری اسلامی ما تاثیر گذاشته است و حالا به یک معضل بزرگ تبدیل شده است .
مجید مظفری خاطرنشان کرد: من به عنوان یک شهروند تهرانی آمادگی دارم تا هر کمکی از من بر می آید انجام دهم همچنین هر برنامه یا پیشنهادی شرکت حریم بان و شهربان داشته باشد آماده همکاری با آنها هستیم./ز
برچسب ها: هنرپیشه ، سینما ، شهربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار