رئيس جمهور منتخب با حضور در موسسه تحقيقاتي امام صادق(ع) با آيت الله سبحاني از مراجع عظام تقليد ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛‌ حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني  با حضور در موسسه تحقيقاتي امام صادق(ع) با آيت الله سبحاني از مراجع عظام تقليد ديدار و گفتگو کرد.

آیت الله سبحانی با تبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گفت: می دانم که مشکلات کشور زیاد است اما انشاء الله برنامه ریزی ها برای حل مشکلات قرین موفقیت خواهد بود.

وی به شرایط کشور در عرصه های مختلف از جمله حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: همه مسائل کشور باید در عرض هم جلو برود تا مشکلات حل و فصل شود.

آیت الله سبحانی اظهارداشت: همه کسانیکه که به شما رای داده اند و حتی کسانیکه به شما رای نداده اند، به لطف الهی امیدوارند و خواستار موفقیت دولت یازدهم در حل مشکلات کشور هستند.

وی با بیان اینکه دعا می کنیم تا شما و دولت یازدهم موفق باشید، تصریح کرد: همه می دانیم مشکلات سنواتی در یک فرصت کوتاه حل و فصل نمی شود اما مهم این است که تنش ها کم می شود و این روند خود به حل مشکلات کشور در عرصه های داخلی و خارجی کمک می کند.

دکتر روحانی نیز با تشکر از آیت الله سبحانی گفت که برای حل مشکلات سخت و پیچیده فراروی کشور به حمایت مردم ، مقام معظم رهبری، مراجع محترم ، علما و حوزه های علمیه نیازمند هستیم.


بر اساس اين گزارش؛‌ديدار رئيس جمهور منتخب با آيت الله سبحاني چهارمين ديدار وي با مراجع عظام در قم پس از زيارت حضرت فاطمه معصومه(س) است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار