شون كانري شخصيت مامور 007 را اين طور تعريف كرد: «باند، شمايل شكست ناپذيري است كه هر مردي دوست دارد مثل او باشد و هر زني را به هيجان مي‌آورد و براي همه نماد جان سالم به در بردن از شرايط سخت است»

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛شون كانري در سال 1965 در گفتگويي شخصيت مامور 007 را مختصر و مفيد اين طور تعريف كرد: «باند، شمايل شكست ناپذيري است كه هر مردي دوست دارد مثل او باشد و هر زني را به هيجان مي‌آورد و براي همه نماد جان سالم به در بردن از شرايط سخت است».
 شخصيت مخلوق يان فلمينگ،‌پايدارترين مامور مخفي ام آي سيكس است و به تازگي پنجاهمين سال حضورش در سينما را جشن گرفت اما فيلم سقوط آسمان (سام مندز 2012) ثابت كرد كه هنوز از مد نيفتاده است.
باند، كه به شوخ طبعي و اسلحه والتر پي كي كي مسلح است،‌نمونه بارز قهرمان مذكور سينماست كه در هر ميداني مهار نشدني است مامور وفادار به ملكه و كشور انگلستان شايد به خاطر مجوز قتلي كه دارد آدمكشي خونسرد به نظر برسد اما ازدواج كوتاه مدت او در فيلم در خدمت سرويس مخفي ملكه (1969) نشان داد كه در وجود او انسانيت هم هست.
اما اگر قرار بايد تمام دلايل محبوبيت او را خلاصه كنيم بايد سراغ افتتاحيه قبل از عنوان بندي فيلم جاسوسي كه دوستم داشت (1977) برويم كه طي آن جيمز باند شجاعانه بر فراز صخره‌اي اسكي مي‌كند تا با چتر نجاتي با طرح پرچم كشورش روي زمين فرود بيايد. هيچ كسي بهتر از او نمي‌تواند نقش يك قهرمان را ايفا كند به جز قهرمان شماره يك اين فهرست./ص

منبع : ماهنامه دنياي تصوير



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار