رئيس جمهور منتخب با حضور در مدرسه امام سجاد(ع) با آيت الله مکارم شيرازي ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني  با حضور در مدرسه امام سجاد(ع) با آيت الله مکارم شيرازي ديدار و گفتگو کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خوشوقتی از دیدار با رییس جمهوری منتخب، گفت که باردیگر موفقیت شما را در انتخابات اخیر که به فضل الهی نصیب شما گردید، تبریک می‌گویم.

وی افزود: برگزاری موفق انتخابات اخیر ریاست جمهوری باعث سربلندی مردم و نظام اسلامی شده و تاثیر آن در داخل و خارج از کشور بسیار خوب بوده است.

آیت الله مکارم شیرازی اظهارداشت: دولت یازدهم وارث بسیاری از مشکلات است که هیچ دولتی در ایران با آنها مواجه نبوده است.

وی تاکید کرد: باید به مردم بگوییم که برای حل وفصل این مشکلات به زمان، حوصله و شکیبایی نیاز است و انتظار نداشته باشند حالا که دکتر روحانی رییس جمهور شده، یکباره مشکلات حل خواهد شد. 

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید مواظب باشیم و مراقبت کنیم که توقع های نابجا برای حل وفصل مشکلات بزرگی همچون تورم، گرانی وبیکاری که پیش روی دولت یازدهم قرار دارد، ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی نیز دراین دیدار با تشکر از آیت الله مکارم شیرازی، خواستار حمایت مردم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و حوزه های علمیه از دولت یازدهم شد تا بتواند با عقلانیت، تدبیر و حوصله برنامه های خود را پیش ببرد و برای حل مشکلات کشور تلاش کند. 

رییس جمهوری منتخب گفت: دولت یازدهم مصمم است ارتباط منظمی با حوزه ها به ویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام داشته باشد و از نظرات و حمایت آنها بهره مند شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين  روحانی افزود: دولت یازدهم در سخت ترین شرایط کار اجرایی را تحویل   می گیرد و براین اساس باید به این دولت کمک کرد.

بر اساس اين گزارش؛ رییس جمهوری منتخب صبح امروز پنجشنبه وارد شهر قم شد و پیش از این دیدار مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت و با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار کرد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: حسن ، روحانی ، آیت ، الله ، مکارم ، شیرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار