معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از نظارت بر محتوای آثار بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید رسول موسوی نژادیان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 14 تیرماه لغایت 14 مردادماه به میزبانی مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار داشت: بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کشور همزمان با ماه مبارک رمضان به مدت 30 روز پذیرای علاقه‌مندان به قرآن خواهد بود.
وی برگزاری این رویداد قرآنی را به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: توسط این معاونت، برگزاری بخش کتاب این نمایشگاه بر عهده اتحادیه ناشران قم و نظارت بر محتوای آثار ارائه شده نیز بر عهده اینجانب گذاشته شده است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تشکیل کمیته نظارتی با حضور کارشناسان این امر برای بررسی و تایید آثار این نمایشگاه خبر داد و ابراز داشت: در طول برگزاری یک ماهه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بنده به همراه اعضای کمیته نظارت، حضور مستمر داشته و محتوای این نمایشگاه را رصد خواهیم کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.