معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور از همکاری 20 میلیون خیر با این نهاد خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، سعید ستاری در نشست روسا، مدیران و معاونان مشارکت های مردمی استان با اعلام این خبر گفت: همکاری این افراد در قالب طرح های مشارکتی و پرداخت صدقه و زکات است که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان برنامه پنجم توسعه به 30 میلیون نفر برسد.
وی در ادامه به کمک 9 هزار میلیارد ریالی مردم خیر و نیکوکار کشور سال گذشته به این نهاد اشاره کرد و افزود: این کمک ها با هدف توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش هزینه شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور ایجاد 5 هزار مرکز نیکوکاری را از اولویت کاری این نهاد در سال جاری برشمرد و اظهار داشت سهم استان مرکزی از این تعداد در نیمه نخست امسال 36 مرتبه است.
استان مرکزی در جذب مشارکت های مردمی رتبه چهارم را در کشور به خود اختصاص داده است.
ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مددجویان حمایت های گسترده مردمی صورت گرفته گفت: مردم نیکوکار استان سال گذشته 290 میلیارد ریال در قالب طرح های مختلف مشارکتی به این نهاد کمک کردند.
در این نشست هر یک از مدیران و مسولان مشارکت های مردمی استان برای جذب هرچه بیشتر مشارکت های مردمی پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دادند.
در پایان از مدیران کمیته امداد شهرستان های استان که در حوزه مشارکت های مردمی در بخش های مختلف از جمله جشن نیکوکاری، جذب خیرین، جمع آوری صدقه، زکات و جشن عاطفه ها حائز رتبه شدند با اهدای لوح تجلیل شد/س

برچسب ها: مشارکت ، خیر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.