مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در یک سال اخیر دو هزار و 500 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدحامد ساجدی‌نژاد اظهار داشت: توجه به معنویات و تقویت مبانی اعتقادی در کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به احیای فرایض دینی و شعائر اسلامی در سازمان، تصریح کرد: با هدف پاسداری از خط ولایت فقیه و جلوگیری از انحراف، کارکنان توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در راستای آرمان‌های والای امام راحل و فرمان‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت می‌شوند.

ساجدی‌نژاد بر لزوم تقویت روحیه تعهد و وجدان کاری در کارکنان سازمان تاکید کرد و گفت: تقویت مبانی اعتقادی و ارتقای سطح بینش دینی در ایجاد این روحیه موثر است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: دوره‌های آموزشی عقیدتی با عنوان‌ها و سرفصل‌های مختلف برای کارکنان سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر، 2 هزار و 500 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی شده‌اند.

ساجدی‌نژاد اضافه کرد: اقدامات موثری در راستای حفظ معنویات در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی انجام گرفته است که امیدوار هستیم دوره‌های آموزشی در آینده با موفقیت بیشتری همراه شود.
برچسب ها: کشاورزی ، ارومیه ، عقیدتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.