این کارشناس امور رسانه کشورمان گفت : ما در سینما فیلمنامه های زیادی را به مرحله نگارش درآوردیم که همه آنها در راستای حادثه هواپیمای ایرباس ایران و کشته شدن هموطنان ما در این حادثه بود ولی هیچکدام به دلایل مختلف به فیلم تبدیل نشد.

نادرطالب زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد رخداد های مهم ایران گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران و نهضت حضرت امام خمینی (ره)کشور ما آبستن حجوم دشمنان این سرزمین و استکبار جهانی بود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در دوران دفاع مقدس شاهد کمک های همه جانبه کشور های استعمار گر جهان به رژیم بعث عراق بودیم که این موضوع از چشم همگان در جوامع بین المللی پوشیده نیست از سوی دیگر حادثه هواپیمای ایرباس ایران در سال 67 یکی دیگر از تیرهای دشمن به پیکره انقلاب اسلامی بود .

این کارشناس امور رسانه تصریح کرد :حوادث دیگری هم در کشور ما رخ داد که دست دشمن به همه آنها آلوده بود ما در سینما فیلمنامه های زیادی را به مرحله نگارش درآوردیم که همه آنها در راستای حادثه هواپیمای ایرباس ایران و کشته شدن هموطنان ما در این حادثه بود ولی هیچکدام به دلایل مختلف به فیلم تبدیل نشد.

طالب زاده در خاتمه اظهار داشت :برای اینکه بتوانیم در مقابل اقدامات ضد ایرانی سینمای هالیوود بایستیم باید فیلمهایی در سینما و تلویزیون به عنوان رسانه ملی تولید کنیم که دست دشمنان و استکبار جهانی را در رخداد های ایران نشان دهد و از چهره زشت آنها رونمایی کنیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.