وزیر دفاع گفت : رسانه ملی ابزار انعکاس صحنه های ماندگار دوران دفاع مقدس و فعالیت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است.

سردار وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :رسانه ملی ابزار انعکاس صحنه های ماندگار دوران دفاع مقدس و فعالیت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است و در این قالب برای رونمایی بهتر از این موضوع خاطرات شهدا و رزمندگان ما در این دوران منبعی طلایی به حساب می آید .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تلویزیون با برخورداری از قدرت رسانه ای خود می تواند قدم های بزرگتری را در ایجاد ارتباط بیشتر قشر جوان با ارزشهای دوران جنگ تخمیلی بردارد در این راه هم فرهنگسازی های خوبی هم انجام شده که نباید آنها را نادیده گرفت فیلم و سریالهایی که از شبکه های تلویزینی در قالب ژانر دفاع مقدس پخش می شد مصداق این گفته هاست .

وزیر دفاع در خاتمه اظهار داشت :نباید در حوزه انعکاص تصویری مستندات دفاع مقدس نظم و ساماندهی را فراموش کرد زیرا در غیر این صورت نمی توان کار ها را درست و منطقی انجام داد افق برنامه هایی که در رسانه ملی تولید می شود باید در آسمان اصولی مبتنی بر عناصر کارشناسی و تحقیق وبررسی صورت گیرد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.