یکی از مربیان لیگ برتر فوتسال تا هفته آینده حرفهایی می زند که به گفته وی بزرگان فوتسال نیز شجاعت گفتنش را نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چند سال اخیر بحث های زیادی حول محور تبانی با داوران، بازیکنان حریف و... در فوتسال برملا شد و کار به جایی رسید که محرومیت ها و حکم ها علنی شد و فوتسال نه تنها وجه نامناسبی پیدا کرد بلکه ناپاکی ها حتی در قهرمانی ها هم دخیل شدند.

 البته کماکان مسئولان زیر بار نمی رفتند و قصه لب خوانی ها و اعتراف ها هم تأثیری  نداشت و اگر حکمی هم صادر شد قدرت بازدارنده کافی برای تکرار این اتفاقات را نداشت اما بزودی یکی از مربیان لیگ برتری فوتسال اخباری را در این رابطه در اختیار ما قرار خواهد داد که شاید این افشاگری بتواند ستون های فوتسال را بلرزاند البته بعید می دانیم این زلزله افشاگری در فوتسال هر چقدر ریشتر بالاتری هم داشته باشد بتواند مسئولان را از خواب غفلت بیدار کند.

فساد در فوتبال ما وجود دارد و باید ریشه کن شود و اگر امثال این مربی باز هم هر چه می دانند بگویند کمکی به سلامت فوتسال خواهند کرد که در تاریخ ماندگار می شود.

باشگاه خبرنگاران آمادگی انتشار هر گونه اخبار از حواشی و پشت پرده فوتسال را اعلام می کند و امیدوارم آنهایی که وجدان ورزشی دارند به ذات خودشان رجعت کنند و قید پول و شهرت و مقام را بزنند و خودشان و فوتسال را از شر فساد خلاص کنند./مح
برچسب ها: بزرگان ، راز ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار