مربي و پدر نوشاد عالميان گفت: اردوي تيم ملي را در حالي در خانه خودم با هزينه شخصي بر پا کردم که مسئولان فدراسيون يک تماس هم با من نگرفتند.

رحمت عالميان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با دلخوري اظهار داشت: وقتي ديدم مسئولان فدراسيون علاقه‌اي به بر پايي اردو و فراهم نکردن تدارک لازم براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا کره جنوبي ندارند خودم دست به کار شدم و در منزل شخصيم بازيکنان را اسکان دادم، براي ملي پوشان اردو گذاشتيم.

وي ادامه داد: من از اين کار پشيمان نيستم اما حقيقت اين است که نوشاد عالميان در رده‌اي قرار دارد که اکنون در دنيا مطرح شده و همه چشم به بازي وي دوخته‌اند بسياري از اين بازيکن توقع برد دارند پس به هر مسابقه‌اي که مي‌رود بايد با برنامه باشد مربي بدنسازف مربي فني، مربي تغذيه و حريف تمريني قدرتمند از نيازهاي اساسي وي و بازيکناين است که راهي ميادين بين‌المللي مي‌شوند اما فدراسيون نمي‌خواهد اين موضوع را قبول کند.

عالميان خاطر نشان کرد: در رقابتهاي تيمي قهرماني آسيا کره جنوبي نوشادي که قهرمانان بزرگ و قدرتمند چين و فرانسه را برده بود با من تماس گرفت و گفت بدنم خالي کرده است، من وقتي نتايج وي را ديدم شوکه شدم و باورم نمي‌شد تا اين حد افت کرده باشد که نتايج اين چنيني بگيرد.

وي اضافه کرد: اين نتايج به اين دليل است که نوشاد نه يک حريف تمريني قوي دارد نه يک مربي بدنساز، براي حضور در مسابقات اين چنيني فدراسيون بايد با ما هماهنگ باشد، من بارها از آنها دعوت کرده‌ام که بيايند به ماسر بزنند از شرايط اردوي ملي پوشانشان با خبر شوند و برايشان مهم باشد که داريم چه کارهايي انجام مي‌دهيم.

عالميان تاکيد کرد: من افتخار مي‌کنم که بهترين تغذيه و بهترين سالن تمريني را براي ملي پوشان فراهم کرد سوال من اينجاست کدام پدري حاضر است اين کارها را انجام دهد و از کار خودش بگذرد و به  ملي پوشان بپردازد آيا نمونه‌اي مثل من پيدا مي‌شود تمام هدف من اين است که بتوانيم براي ايران افتخار آفريني کنيم.

**نوشاد با برنامه‌ريزي نوشاد شد

رحمت عالميان گفت: اکنون در تنيس روي ميز بسياري از مردم نوشاد عالميان را مي‌شناسند اين بي‌دليل نبوده است اول لطف خداوند و دوم اينک ما پشت وي بوده‌ايم من مدت 8 سال است که
کار و زندگي‌ام را رها کرده‌ام و براي  مسابقات برنامه‌ريزي مي‌کنيم و مشغول تمرين هستيم موفقيت نوشاد و نيما صحبت يکي دو روز نيست افتخارم هم اين است که پسرم جواب اين زحمات را داده است و بارها پرچم ايران را در ميادين بين‌المللي و کشورهاي چين، کره، ژاپن و... بالا برده سات.
نيما و نوشاد به خاطر تمرينات از امتحان‌هاي دانشگاهشان هم باز مانده‌اند و من به خاطر کشورم همه اين مسائل را پذيرفته‌ام.

وي ادامه داد: نوشاد بايد حريف تمرين قوي داشته باشد براي اينکه بتواند با بازيکنان مطرح چيني و آسيايي مقابله کند بايد به چين سفر کرده در بين بازيکنان آنها زندگي و تمرين کند تا به پيشرفت دلخواه برسد.

**سربازي نوشاد دغدغه جديد اين بازيکن است

پدر نوشاد عالميان اظهار دشات: مشکل جديد نوشاد و نيما هم اين است که تا يکي دو ماه ديگر مشمول مي‌شوند و بايد به سربازي بروند با اين شرايط نمي‌توانند از ايران خارج شوند و همين موضوع در ريکينگ‌ جهاني آنها اثر خواهد گذاشت نوشاد خود را با زحمت رنکينگ زير 100 جهان رسانده در صورتي که اگر به دليل مشکل سربازي نتواند در مسابقات برون مرزي شرکت کند تمام زحمات چند ساله‌اش به باد خواهد رفت اکنون اين موضوع شرايط روحي‌اش را به هم ريخته و اميدواريم مسئولان همکاري کرده و نوشاد و نيما عالميان که همواره براي ايران افتخار آفريني کرده‌اند به عنوان سرباز قهرمان معاف شوند./مح
برچسب ها: ملی ، بازیکن ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار