تکواندو کار وزن ششم تیم ملی برای رقابتهای جهانی برای نخستین بار حضور در اردوی تیم ملی آن هم در رده بزرگسالان و سپس ترکیب اصلی تیم ملی را تجربه نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امید عمیدی متولد 1371 در پیکارهای بین المللی 2013 اسپانیا مدال برنز، در تورنمنت 2013 تونس مدال نقره، در تورنمنت 2011 صربستان همراه با تیم ناجا مدال نقره، مدال طلای مسابقات بین المللی جام فجر در سال 2013 و مدال طلای نوجوانان کشور را  در کارنامه دارد که نخستین تجربه مهم خود در قالب تیم ملی را در مسابقات جهانی 2013 پوئلا مکزیک تجربه خواهد کرد.

امید عمیدی تکواندو کار وزن ششم تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: در تیم ملی پایه نبودم و اولین سال است که در اردوهای تیم بزرگسالان شرکت کردم و می دانم که حریفان سختی در پیکارهای جهانی دارم.



وی افزود: بازی حریفانم را آنالیز کرده ام و از آنها شناخت کافی پیدا کرده ام بنابراین با برنامه ریزی که داشته ام ترسی ندارم.
وی با بیان اینکه با حریف اسپانیا یی اش در تورنمنت " آلی کانته " مسابقه داده است ،‌ یاد آور شد: در تورنمنت اسپانیا با گارسیا بازی کردم و در راند طلایی باختم. اما حالا به فکر مدال طلا هستم و میدانم مسئولیت سنگینی دارم.

عمیدی گفت: نمی توانم پیش بینی از نتایج مسابقات جهانی داشته باشم اما تمام سعی خود را می کنم بهترین مدال را کسب کنم.

وی در خصوص رقیبش پیام قبادی در وزن ششم تیم ملی افزود: رقیب خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی در اردوها داشتم و در انتخابی آخر توانستم برنده باشم و در ترکیب تیم جهانی راه پیدا کنم.



تکواندوکار وزن ششم تيم ملي در مورد کادر فنی تیم ملی تکواندو گفت: کادر فنی بسیار خوبی برای مسابقات جهانی داریم که من در تیم استیل البرز هم شاگرد مرتضی کریمی هستم و به خوبی توانسته ام در اردوهای تیم ملی هم کار کنم و امیدوارم بتوانیم پاسخ زحمات خودمان و مربیان تیم ملی را بدهیم.

وی در پایان از مهدی هنرمند مربی تیم استیل البرز هم تقدیر کرد و افزود: اگر هنرمند نبود من هرگز به تیم ملی نمی رسیدم./مح
برچسب ها: عمیدی ، تکواندو ، مکزیک ، جهانی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار