در دكوراسیون مدرن هر چه مبلمان كمتر باشد، جلوه بیشتری دارد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،  در اتاق‌های مدرن امروزی بیش از هر چیز سادگی و یكدست بودن وسایل مد نظر است و اغلب از چوب‌های تیره یا سیاه استفاده می‌شود. رنگ‌های تیره به اتاق سبكی خاص داده و آن را كلاسیك و مدرن نشان می‌دهند. معمولا وسایل دكور در یك اتاق محدود به میز، كاناپه و اشیاء معدودی است.

اتاق‌خواب مدرن:

برای مدرن جلوه دادن اتاق‌خواب می‌توانید از موارد زیر ایده بگیرید. از یك تخت كوتاه با دو پاتختی و دو چراغ در روی آن‌ها استفاده كنید. می‌توانید مجسمه، نقاشی روی دیوار، لوستر، كاغذ دیواری و قالیچه نیز داشته باشید. یك میز آرایش همراه با صندلی مدرن، زیبایی بیشتری به اتاق‌خواب می‌دهد.

اتاق‌پذیرایی مدرن:

اتاق‌پذیرایی سلیقه و حس هنری صاحب‌خانه را می‌رساند.

می‌توانید در سبك مدرن برای مبلمان اتاق‌پذیرایی از كاناپه، مبل، میز قهوه، میز ناهارخوری صندلی، دیوارهای رنگی، ست تلویزیون، كتابخانه و سایر وسایل دكوری استفاده نمایید. از چند شمع به رنگ روشن داخل جاشمعی شیك برای مدرن جلوه دادن اتاق‌پذیرایی غافل نشوید.

آشپزخانه مدرن:

یك آشپزخانه مدرن به شما در انجام كارها انرژی می‌دهد. آشپزخانه مدرن دارای فضای مرتب و دور از وسایل اضافه است.

انتخاب رنگ سفید، كشوهای ریلی و صندلی‌های بدون دسته ظاهری مدرن به آشپزخانه می‌دهد.

اتاق‌ناهارخوری مدرن:

اگر می‌خواهید همواره از خوردن غذا با اعضاء خانواده یا دوستان خود لذت ببرید و حس خوبی در خانه داشته باشید، اتاق ‌ناهارخوری را به صورت مدرن تزیین كنید و از مبلمان مدرن مانند میز ناهارخوری بزرگ با سطح شیشه‌ای همراه با صندلی‌های شیك استفاده كنید. یك لوستر رنگی بزرگ بالای میز ناهارخوری یا چراغ‌های دكوری زیبایی خاصی به این اتاق می‌دهد. آویختن پرده‌های تزیینی در رنگ‌های جذاب مانند قرمز شاد، ارغوانی، قهوه‌ای یا سقید را فراموش نكنید.

سرویس‌بهداشتی مدرن:

معمولا رنگ‌های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی جسم و روح شما را آرامش‌ می‌دهند. نورپردازی ملایم، رنگ‌های لوكس و آینه‌های دیواری آرامش‌بخش بوده، این فضا را مدرن می‌كنند.

مدرن بودن سرویس بهداشتی صرفا به معنی استفاده از رنگ‌های سرد و سفید نیست. امروزه تنوع رنگ وسایل بهداشتی بسیار گسترده بوده و هر كس به سلیقه خود می‌تواند حق انتخاب داشته باشد.

برچسب ها: بازار ، مبل ، دکور ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار