فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گفت: مرزداران اين استان توانستند طي 24 ساعت گذشته با انجام دو عمليات بيش از يک تن و 700 کيلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

سردار کوهکن در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزي سراوان در راستاي مقابله با قاچاق مواد مخدر موفق شدند از قصد ورود يک محموله بزرگ قاچاق با خبر شوند.

به گفته فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان، مرزداران که توانسته بودند قاچاقچيان را رديابي کنند در يکي از روستاهاي مرزي آنان را محاصره و طي درگيري کوتاه موفق شدند تعدادي از قاچاقچيان را دستگير و قريب به يک تن و 60 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشيش را کشف ضبط کنند.

اين مقام مسئول مرزباني ابراز داشت: همچنين چندين ساعت بعد از اين عمليات، ماموران مرزباني هنگ ميرجاوه در ايست بازرسي با تجيهزات خود توانستند از يک تريلر بيش از 700 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طور ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، کشف و ضبط کنند.

سردار کوهکن در پايان صبحت‌هاي خود تاکيد کرد: مرزبانان طي اين دو عمليات 5 تن از قاچاقچيان را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء دادند.
برچسب ها: مرز ، سردار ، هداوند ، سیستان ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار