۱۶ فروند انواع ایرباس، فوکر و هواپیمای RG امروز توسط شرکت هواپیمایی قشم وارد ناوگان هوایی کشور شد که با این اقدام 2873 صندلی پروازی به صندلی‌های ناوگان افزوده و یک‌هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در مراسم افتتاحیه این تعداد هواپیما اظهار داشت: در سال 1372 این ایرلاین با اجاره هواپیما از بلوک شرق فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 78 مقرر شد به ارگان دولتی واگذار شود.

حفظ‌الله طاهریان ادامه داد: در سال 88 این ایرلاین به بخش خصوصی فروخته شد و آن زمان 4 میلیارد تومان بدهی داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 22 فروند انواع هواپیما در ناوگان هوایی این شرکت هواپیمایی فعال است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر با بیان اینکه هیچ بدهی به ارگان‌ها و نهادهای بانکی نداریم، تصریح کرد: امروز 16 فروند هواپیما به مدل‌های ایرباس 360 و 320، فوکر 100 و هواپیمای RG وارد ناوگان کشور شد.

طاهریان ادامه داد: در واقع 2873 صندلی پروازی به صندلی‌های ناوگان افزوده شد و یک‌هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد هواپیما شامل 5 فروند ایرباس 3300ـ600 با 1575 صندلی، سه فروند ایرباس 320 با 450 صندلی، 4 فروند فوکر 100 با 400 صندلی پرواز و 4 فروند هواپیمای RG با 448 صندلی پرواز است.

طاهریان ادامه داد: برای هر چهار فروند هواپیما یک هواپیمای جایگزین درنظر گرفته‌ایم که با درنظر گرفتن هر لگ پرواز و هواپیمای جایگزین 12 هزار نفر به ظرفیت جابه‌جایی حمل و نقل هوایی در هر روز افزوده شده است.

وی با بیان اینکه خدمات این ایرلاین 100 درصد رایانه‌ای است، اظهار داشت: تکریم مسافران، ارائه خدمات متفاوت، بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی و حذف زیرساخت‌های موازی از اهداف شرکت است.

وی با بیان اینکه این شرکت با هماهنگی کامل سازمان هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است، افزود: 16 فروند هواپیمای اخیر طی چهارماه گذشته وارد ناوگان شده است و با احتساب 6 فروند هواپیمای قبلی هم‌اکنون 22 فروند انواع هواپیما در ناوگان قشم‌ایر فعال است و یک فروند هواپیما نیز به زودی وارد می‌شود.

برچسب ها: هواپیما ، وبگردی ، صندلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.