تركيب اصلي 2 اسلحه اپه و سابر براي حضور در رقابت هاي قهرماني جهان در رده سني بزرگسالان در مجارستان مشخص شد.

سيامك فيض عسگري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزديكي رقابت هاي تهران –جهان در كشور مجارستان با فاصله كمي پس از رقابت هاي قهرماني آسيا به اردوي آماده سازي تيم ملي را براي اين رقابت ها آغاز كرديم.

مدير تيمهاي ملي فدراسيون شمشير بازي و مربي جديد اسلحه اپه افزود: اردوي تيم ملي شمشير بازي از شنبه 8 تير كار خود را در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر آغاز كرد كه در نهايت پس از برگزاري رقابت هاي اتنخابي اپه و سابر نفرات اعزامي در اين دو اسلحه به مجارستان مشخص شدند.

مدير تيم هاي ملي شمشير بازي تصريح كرد: در اسلحه اپه  علي يعقوبيان، حامد صداقتي، محمد اسماعيلي و محمد رضايي و در اسلحه سابر مجتبي عابديني، علي پاكدامن، محمد رهبري و فرزاد باهر ارسباران به اين رقابت ها اعزام مي شوند.

گفتني است: بر خلاف اعلام باقرزاده مبني بر حضور تركيب 95 درصد تيم ملي در رقابت هاي اخير كه در چين برگزار شد، در اين مسابقات كادر فني فدراسيون دست به تغييرات مي زده است و محمد رضايي در اسلحه اپه را پس از دوره سه ساله از تيم ملي و فرزاد باهر ارسباران رنك يک جوانان در اسلحه سابر را به اين رقابتها اعزام مي كنند./مح
برچسب ها: تهران ، اردو ، شنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار