تلويزيون سي ان ان در گزارش تصويري خود فيلمي از چندين جنايت تکان دهندۀ اخير تروريست‌هاي سوريه را به نمايش گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، آخرين ويدئو سربريدن سه مرد را در سوريه نشان مي دهد. اين فيلم  که  سربريده شدن سه مرد متهم به جاسوسي را  نشان مي دهد، خشونت بي حد و حصر ترورريستها در جنگ داخلي سوريه را به تصوير کشيده است.

در اين فيلم سربريدن سه نفر با استفاده از چاقوي قصابي و مقابل ديدگان يک جمعيت کوچک به نمايش در آمده است. ابتدا اين شايعه رواج يافت که يکي از قربانيان يک کشيش کاتوليک بوده است . اما ظاهرا اين طور نبوده و کشيش مذکور در يک حادثه ديگر کشته شده است.

در يک فيلم ديگر، شورشيان در حال پرتاب کردن طرفداران دولت سوريه از طبقات بالاي يک ساختمان به پايين يا مثله کردن اجساد کشته شدگان  هستند.

سي ان ان در دو سال گذشته هزاران فيلم از اين دست را در اينترنت بررسي کرده و به اين نکته رسيده است که جنگ  داخلي سوريه هر روز خشن تر و وحشيانه تر مي شود. از تلفن هاي همراه و وب سايت هاي اجتماعي براي انتشار اين تصاوير  استفاده مي شود. در بسياري از موارد، عاملان تروريست اين جنايات حتي به خود زحمت نمي دهند هويتشان را پنهان کنند و حتي برخي از آنها عمدا تلاش مي کنند بي رحمي و قساوت شورشيان را به نمايش بگذارند. آنها مقابل ديدگان کل دنيا جنايت جنگي مرتکب مي شوند و سوال اين است که چرا کسي کاري نمي کند؟
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
انشاالا اخر برج ۱۲ سال۹۴ میرم و تقاص خون مسلمانان شهید وبرادران عزیزمان راازاین جانیهای بیرحم می گیرم !؟
United States of America
علی
۱۶:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۴
روی حیوانان با این اعمال سفید شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بله. حیوان خدا آفریده دوست عزیز حیف حیوان نکرده اینها..........هیچ اسمی نتوانستم بگذارم فقط بگو خدا لعنت کند بنیان گذار اینهارو
.عال سعود عال یحود.........
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
هیچ اسمی نتوانستم بگذارم فقط بگو خدا لعنت کند بنیان گذار اینهارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
این موجودات پست اون قدر حقیرن که برای شهرت ابراز وجود و جلب توجه هرکاری میکنن توهین به حیواناته اگر نام اونارو حیوان بخونیم امیدوارم زود نابودیشونو با چشمام ببینم اینا مایه ننگ انسان هاکه اشرف مخلوقاتند هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
اين از سگ هم پست ترن
Netherlands
تورج
۱۳:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
اينا كه ادم نيستن از حيوان كمترن
آخرین اخبار