سرپرست سابق تیم های ملی تنیس روی میز گفت: ایران در حالی مقابل هند قرار می گیرد که دیگر فرصت آزمون خطا نیست و بهترین کار برداشتن فشار از روی نوشاد است.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که پیش از این انتظار می رفت با توجه به غیبت کره شمالی حضور ایران در بین هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا 2013 کره جنوبی دور از ذهن نبود اکنون ما باید مقابل هندوستانی ها قرار بگیریم که در سال های اخیر با برنامه و هدفمند نه تنها رنکینگ بازیکنانش را ارتقا داده بلکه با ورود جوانان توانمندی مانند ( قوش) و ( آنتونی) در کنار ( کمال) با تجربه مجموع رنکینگ بازیکنانش را مرحله به مرحله با بازیکنان ایران فاصل دار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پینگ پنگ بر این باورند که صرف پیشی گرفتن در رنکینگ نشان دهنده توان فنی بالا و پیروزی نیست اما ارتقای مستمر رنکینگ نشان از حضور مداوم بازیکنان در میادین بین المللی و به دنبال آن خود باوری مضاعفی برای این نمونه ورزشکاران در مقابل رقبا ایجاد می کند

وی اضافه کرد: مراجعه به ریز نتایج بازیکنان ایران در مقابل تیم های ضعیف امارات،‌قزاقستان و تایلند در رقابت های قهرمانی آسیا کره جنوبی از نظر نزدیک بودن امتیازات و واگذاری بازی و گیم ها ما نگرانی های زیادی را برای کارشناسان و دوست داران تنیس روی میز ایجاد کرده است.

کارشناس تنیس روی میز پیشنهاد داد: بهترین کاری که می توانیم برای ملی پوشانمان در ساعات آینده و قبل از دیدار با تیم هند برای کسب مقام هفتمی انجام دهیم این است که فشار را از روی نوشاد عالمیان خارج کنیم.

وی تأکید کرد: نباید از نوشاد انتظار دو پیروزی داشت باید به نیما عالمیان روحیه بدهیم و نقش اخلاق پسند را با تمام تجربه هایش بازگویی کرد تا سایر ملی پوشان ایران هم حداقل یک پیروزی در مقابل رقبایشان باشند.

نظری گفت: در بحبوحه مسابقات قهرمانی آسیا دیگر وقت آموزش و تمرین نیست باید برنامه های مناسبی را تدارک می دیدیم که متأسفانه نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه اعمال و رفتار مجموعه کارشناسان وابسته و غیر وابسته در زمان های خاص به ماندگاری سیستم کمک کرده و حالا به ناچار در این نقطه قرار گرفته ایم.

دبیر سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز اذعان داشت: ایران برای کسب عنوان هفتمی قرار است مقابل هند قرار بگیرد که پس از انقلاب حریفی جدی برایمان محسوب شده و در حال حاضر نیز با شش رتبه از نظر رنکینگ جهانی با ما فاصله داشته و در سالهای اخیر در بازی های رودررو موفق به شکست ما شده است تیمی که سال گذشته با وجود دو پیروزی ارزشمند نوشاد با نتیجه 3 بر 2 از سد ایران ما گذشت و خود را به جمع هشت تیم برتر رساند برای کادر تیم ملی و بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار