عضو فراکسیون ورزش مجلس، با بیان اینکه حذف رویانیان به صلاح پرسپولیس نیست، گفت: بی‌ثباتی در مدیریت باید با ورزش خداحافظی کند زیرا سنگ‌بنای لیگ حرفه‌ای در ورزش تنها با مدیریت با ثبات گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی ایرانپور در گفت‌ وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، افزود: نبود مدیریت باثبات در لیگ فوتبال، عزل و نصب‌های غیرکارشناسی در کادر فنی تیم‌ها و بالاخره به ‌کارگیری مدیران برای مدت زمانی کوتاه موجب شده که لیگ فوتبال کشورمان کیفیت نامناسبی داشته باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لیگ فوتبال کشورمان فاصله زیادی با لیگ‌های معتبر جهان دارد، تصریح کرد: این خلاء تنها در صورتی پر می‌شود که نگاه مدیران در راس فوتبال بلندمدت باشد.

وی ادامه داد:  هیات مدیره  تیم‌های مطرح دنیا برای کادر مدیریتی بازه زمانی بلند مدت درنظر می‌گیرند زیرا انتظار یک شبه نتیجه گرفتن تیم را ندارند ولی متاسفانه در کشور ما مدیران بدون هیچ استراتژی خاصی برکنار می‌شوند که این امر دلگرمی مدیران را برای ادامه کار در امور ورزشی کاهش می دهد.

ایرانپور افزود: آقای رویانیان درسال گذشته زحمات بسیاری برای تیم پرسپولیس کشیده است و از همین رو  کنار گذاشتن ایشان به معنای حذف یک سرمایه ورزشی  به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم درصدر تیم های برتر جهان قرار گیریم باید ساختار مدیریت حرفه‌ای را در تیم‌های پایه راه‌اندازی کنیم نه اینکه  با تغییرات عجولانه خودمان سد پیشرفت فوتبال کشور شویم.

وی با بیان اینکه کشورهای صاحب نام فوتبال، بخش اعظم سرمایه‌گذاری‌ها را درحوزه فوتبال پایه انجام می‌دهند، افزود: اهمیت این تیم‌ها به حدی است که سران باشگاه‌ها سعی می‌کنند بهترین امکانات و مربیان را به بازیکنان نوجوان اختصاص دهند زیرا این مدیران اعتقاد دارند اگر تحولی قرار است در فوتبال کشور رخ دهد تنها با تقویت این گروه سنی خواهد بود.

نماینده مردم  مبارکه در مجلس نهم، ادامه داد: بسیاری از تیم‌های مطرح جهان اردوهای  بلندمدتی برای تیم های پایه برگزار می کنند تا این بازیکنان در سنین جوانی به پختگی لازم رسیده و ترسی برای مقابله با ستاره های فوتبال جهان نداشته باشند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، یاد آورشد: اگر می‌خواهیم در آینده تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم، باید به مربیان تیم‌های پایه اعتماد کنیم تا بتوانند در حد یک تیم حرفه ای در مسابقات بین المللی حضور یابند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار