یک نماینده مجلس معتقد است افرادی که برای کابینه دولت آینده انتخاب می شوند باید از افراط و تفریط به دور باشند و برای زمان خدمت خود برنامه مشخصی داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام وحید احمدی گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور سکان اجرایی کشور را در دست می گیرد هرچقدر هم که توانمند باشد نمی تواند به تنهایی همه امور کشور را اداره کند و نیازمند تشکیل یک کابینه قوی و مقتدر برای اداره کشور است.

وی با تاکید بر اینکه کابینه دولت آینده باید متعهد و منسجم باشد، افزود: افرادی که برای اداره کشور انتخاب می شوند باید به واقع برای خدمت گذاری به مردم آمده باشند و از این فرصت برای اعتلای کشور استفاده کنند.

به گفته نماینده کنگاور، صحنه و هرسین دولت آینده برای اینکه بتواند در خدمت مردم و در چارچوب قوانین کشور فعالیت کند باید همراهان و همکارانی را انتخاب کند که در کار خود متعهد و متخصص باشند.

احمدی ادامه داد: مسئولین اجرایی آینده کشور باید به شغلی که در آن گماشته می شوند اشراف کامل داشته باشند و به نظر کارشناسان نیز اهمیت دهند.

وی با اعلام اینکه باید از افراط و تفریط دوری کرد، یاد آور شد: کسانیکه که قرار است اداره دستگاه ها و وزرات خانه ها را بر عهده بگیرند باید نفع مردم و کشور را مد نظر قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: مسئولین اجرایی کشور باید در مسیر برنامه های بالادستی از جمله سندهای چشم انداز فعالیت کنند و به علاوه با سایر بخش ها و دستگاه نیز تعامل خوبی داشته باشند.

احمدی معتقد است دوران آزمون و خطا در کشور ماگذشته و مردم دیگر فرصت این را ندارند که آنچه در گذشته با شکست مواجه شده را دوباره تجربه کنند.

وی قدرت مدیریت بالا را از دیگر شاخص های مهم افرادی دانست که قرار است در بخش های مختلف دولت آینده مسئولیت اجرایی داشته باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت آینده باید مشکلات اساسی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد که مهمترین آن بیکاری و معضلات اقتصادی است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دوران ، خطا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.