رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد استان مازندران،از قطعی شدن نمایندگان پنج کشور آسیایی و اروپایی برای شرکت در مسابقات بین المللی اتومبیلرانی آفرود (دو دیفرانسیل) به میزبانی این استان در شهرسرخرود خبر داد.

پهلوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:تاکنون کشورهای ترکیه، روسیه،اوکراین،ارمنستان و گرجستان و نیز تیم هایی از ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی اتومبیلرانی آفرود (دو دیفرانسیل) که روز جمعه 14 تیرماه در ساحل شهر سرخرود مازندران برگزار می شود، اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه هر کشور با 5 اتومبیلران در این مسابقات شرکت خواهد کرد، افزود:از تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران 7 شرکت کننده و از تیم منتخب مازندران نیز 7 شرکت کننده در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رییس اداره ورزش وجوانان محمودآباد،در خصوص اینکه چرا در مسابقاتی که عنوان بین المللی دارد تعداد کشورهای شرکت کننده کم است،تصریح کرد:از آنجایی که اتومبیل ها باید از راه زمینی به کشور و محل مسابقات آیند هماهنگی برای حضور کشورهای بیشتر کمی مشکل است.

پهلوان،به توانمندیهای مازندران و پتانسیل های بسیار و توانمندی این استان در رشته اتومبیلرانی اشاره کرد و گفت:از آنجایی که مازندران طی چند سال گذشته حرف اول را در این رشته در کشور می زند و حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: میزبانی این دوره از مسابقات در شهر ساحلی و توریستی سرخرود محمودآباد است و با اقداماتی که در بهتر برگزاری مسابقات شده،انتظار می رود نتایج خوبی برای مازندران حاصل شود./س

برچسب ها: شرکت ، مسابقات ، رالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.