به منظور ارتقاي دانش و فرهنگ ايمني در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني‌(ره)، اولين مركزHSE تخصصي با رويكرد جلوگيري از حوادث تجهيزاتي افتتاح و شروع به كار كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، بهروز آقايي معاون فني و نگهداري اين اداره كل اظهار داشت : اين مركز با هدف راه‌اندازي مركز دائمي آموزش و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي (تئوري و عملي (HSE جهت پشتيباني مركز HSE اداره كل بنادر و دريانوردي تجهيز و راه اندازي شده است .

بهروز آقايي با اشاره به لزوم ايجاد زمينه فعاليت‌هاي رقابتي در ايمني تجهيزات بين شركت ها و مكان مستقل جهت برگزاري جشن‌ها و مناسبت‌ها و ايام خاص براي اشاعه فرهنگ HSEتصريح كرد: ايجاد دبيرخانه HSE واحد جهت انجام فعاليت‌هاي تحقيقاتي و طرح هاي مطالعاتي از ديگر اهدافي است كه در پي راه اندازي اين مركز مستقل دنبال مي شود .

معاون فني و نگهداري در خصوص ويژگي اين مركز بيان داشت : ساخت غرفه‌هاي دائمي جهت به روزآوري توليدات جديد در تجهيزات بهداشت حرفه اي و وسايلPPE و تجهيزات آتش نشاني و ايجاد جايگاهي جهت تبادل اطلاعات فني و HSE ضمن برگزاري كميته هاي ايمني و محيط زيستي و ... در مجتمع تعميرگاهي تجهيزات خشكي از جمله مشخصه هاي اين مركز انحصاري به شمار مي آيد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: كه اين پروژه با مشاركت بخش خصوصي راه‌اندازي گرديد و اميد است گامي بلند در زمينه ارتقاي ايمني در اداره كل است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار